top of page
Depositphotos_332688844_L_edited_edited.jpg

מדיניות האתר ופרטיות

  • האם יש מגבלת גיל או משקל לשימוש במוצר?
    לשימוש בטכנולוגיות ה-EMFIT אין מגבלת גיל או משקל. חשוב לציין, כי החיישן מתריע רק במקרה בו יש תנועות חריגות ( התקף פרכוס כללי) שנמשך מעל ל-10 שניות
  • מה המערכת כוללת?
    המערכת קלה להרכבה ושימוש וכוללת בקר המונח ליד המיטה או מותקן על הקיר וחיישן אותו מניחים מתחת למזרון על משטח קשיח חלק וישר (בסיס מיטה). המערכת עובדת על 2 סוללות AA.
  • האם נדרש מזרון בעובי מסוים בשביל שהטכנולוגיה תתריעה בזמן אירוע?
    חיישן האמפיט מתאים לכל סוגי המזרון. עדיפות למזרון עד עובי של 38 ס"מ.
  • האם נדרש גודל מיטה מסוים בשביל להשתמש בטכנולוגית EMFIT?
    חיישן ה-EMFIT צריך להיות ממקום מתחת לאזור החזה לבקרה אידאלית. כעקרון כל גודל מיטה מתאים בתנאי שהמטופל אינו מתרחק מידי מהחיישן ( יש לקחת בחשבון כי במקרה בו אדם זז או מתגלגל מחוץ לשטח החיישן לא יתבצע ניטור).
  • היכן יש למקם את החיישן?
    חיישן ממוקם מתחת למזרון, על בסיס המיטה. יש לוודא כי בסיס המיטה שטוח וחלק (לא קרשים). במקרה בו יש בסיס מיטה בצורת קרשים/חללים או "ספפה", יש לרכוש דיקט בגודל מינימאלי של 50*60 ס"מ שעליו החיישן יונח.
  • האם החיישן מתריעה כשהמטופל יוצא מהמיטה?
    ניתן לכוון את החיישן להתרעה כשמטופל יוצא מהמיטה ללא המתנה, לאחר 3 דק', 6 דק', 10 דק', 15 דק' ו-30 דק'. יש לכוון את ההגדרות הבקר בהתאמה לצורך בהתאם להנחיות בחוברת ההפעלה.
  • האם אצליח לשמוע את הצליל התראה במידה ואני בחדר אחר?
    חיישן ה-EMFIT מיועד ברובו לניטור בשעות הלילה בהם הסביבה שקטה יותר. ניתן לכוון את צליל ההתראה לעוצמה גבוה ובמידה ועדין יש קושי לשמוע את הצליל מומלץ להיעזר באינטרקום להגברת הצליל בין החדרים.
  • כיצד ניתן למנוע התראות שווא?
    טכנולוגיות ה-EMFIT קיבל תוקף קליני לכך שאינו מייצר אזעקות שווא וההזעקה מופעלת באירועי אמת. לרוב, אזעקות שווא יכולות להופיע כאשר מתכנתים את החיישן להתראה ביציאה מהמיטה אך הרגישות אינה מכוילת כראוי או אם קיימות תזוזות רבות במהלך השינה. במקרים אלו מומלץ לכייל את החיישן למשקל הנכון ולהגדיר השהייה גבוה יותר עד קבלת ההתראה (ל-13, 16 או 20 שניות לפי הצורך).
  • מדוע האור האדום מהבהב ביחידת הבקרה?
    יש לוודא כי הבקר מחובר בצורה תקינה לחיישן. אם האור האדום מהבהב אחד לכל 4 פעמים בהם האור הכחול מהבהב יש להחליף בטריות. האור האדום מהבהב באותה תדירות כמו האור הכחול, כנראה שיש תקלה בחיישן ויש ליצור איתנו קשר במייל: dana@sigma-hc.co.il או בטלפון 09-9546426.
  • מה ההבדל בין טכנולוגיות EMFIT לחיישני התראה אחרים?
    טכנולוגיות ה-Emfit הינה מערכת פשוטה הדורשת חיבור פשוט של החיישן ליחידת הבקרה והפעל. המערכת אינה תלויה בדבר וככזו אין סיכון לניתוק Wi-Fi, ללא טעינת סוללה וללא אזעקת שווא. מדובר בטכנולוגיה עמידה ואמינה. תמיד עובדת ותמיד מגינה. המערכת כוללת תוכנה חכמה ומותאמת אישית המובנית ביחידת הבקרה, זוהי מערכת הניטור היחידה בעולם שקבלה תוקף קליני כמערכת ניטור מתחת למזרן עם חיישן רגיש עשוי מהפולימר האלקטרו-אקטיבי המיוחד והמוגן בפטנט של Emfit אשר מייצר אותות חשמליים קטנים מכל תנועה, אפילו הקטנה ביותר. המערכת אינה פולשנית ואינה דורשת מגע עם המטופל, כך שהמטופל ישן ללא הפרעה ועם ביטחון במהלך הלילה.
  • איפה רוכשים את המוצר?
    את טכנולוגיות EMFIT רוכשים במשרדי החברה בקיבוץ גליל ים, בהרצליה. בתוספת תשלום, ניתן להזמין משלוח עד הבית.
  • האם יש אחריות על המוצר?
    למוצר יש אחריות של שנתיים ממועד רכישתו.
  • האם ניתן לנייד את ה-EMFIT ממקום למקום?
    כעקרון טכנולוגיות ה-EMFIT ניתנת לנדידה והעברה ממקום למקום, אך המלצת היצרן היא להימנע ממעברים מרובים בשביל לשמור על החיישן. במידה וכן נדרש מעבר כזה, אנו ממליצים להעביר את החיישן באריזתו המקורית בשביל למנוע כיפוף אפשרי בחיישן שיכול לגרום להריסתו. במעבר בין מיטות, מומלץ לוודא שהכיול תואם לעובי המזרון.
  • באיזה סוג סוללות כדאי להשתמש ולכמה זמן ניתן להשתמש במוצר עד סיום הסוללה?
    הסוללה מספיקה לשימוש של כ-2-3 חודשים כאשר משתמשים בסוללות באיכות טובה. נורית ה-LED האדומה תהבהב ביחידת הבקרה ותשמע צפצוף יחיד כאשר הסוללה הולכת ואוזלת ונדרשת החלפה. נא להחליף לסוללות אלקליין AA באיכות טובה. אין להשתמש בסוללות ליתיום או בסוללות נטענות!
  • האם החיישן עמיד במים?
    טכנולוגיות EMFIT אינה מיועדת לשימוש במים. החיישן לא אמור להירטב כי הוא ממקומם מתחת למזרן. במידה והייתה חשיפה למים, החיישן עטוף בכיסוי עמיד למים ובמקרה זה ניתן לנגב אותו ולנקות אותו עם מטלית לחה.
  • האם חברת הביטוח משתתפת בעלות המוצר?
    הטכנולוגיה אינה נמצא בסל התרופות ולכן אינה ממומנת ע"י קופות החולים. במידה וקיים ביטוח בריאות פרטי, והוא משתנה מאדם לאדם, אנו ממליצים לפנות לחברת הביטוח ולברר בנוגע לזכאות להחזר.
bottom of page